Vámi vyplněné údaje využijeme pro účely fakturace, registrační formulář prosím vyplňujte pečlivě a s přihlédnutím k vašim interním fakturačním předpisům.
Podmínky účasti:
Účastnický poplatek zahrnuje:
• Vstup na akci pro jednu osobu
• Občerstvení během dne (kávové přestávky, oběd)
• Sborník přednášek
Provedená registrace je závazná. Organizátor semináře (společnost B.I.D. services s.r.o.) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na semináři (zastoupení je možné bez dalšího poplatku). Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky:
• více než měsíc před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 50% účastnického poplatku
• méně než měsíc před termínem konání konference bude účtován celý účastnický poplatek
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturu (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši nejpozději 3 dny před termínem konání semináře.
V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním semináře, účastník bude při registraci vyzván, aby předložil doklad o zaplacení nebo poplatek uhradil přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!
V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 222 781 017. Finální faktura - daňový doklad Vám bude zaslána po ukončení konference.
Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů společností B.I.D. services s r.o. dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Vybraná akce
18.02.2014